Kolmapäev

Täna vallutasime Norras oldud aja jooksul kõrgeima tipu Ramshopiken ( 1174m). Seeee juba oli midagi. Algul tatsasime suuskadel, aga kui mägi sellise kõrguse võttis, et suusatada enam võimalik ei olnud, tuli edasi tallataksot kasutada. Jõudsin tippu teisena, tüdrukutest lausa esimesena, jeeeeei:) Üleval puhus aga nii kole tugev tuul, et pidi 1teisest kinni hoidma, vastasel juhul oleks minema lennand nagu pasakott:D
Allatuleku tegime küll endi jaoks ülilõbusaks – kõhuli ikka alla ei laseks ju:D Aga seda me tegime..kiirus oli vahepeal nii suur, et lausa hirm hakkas:D:D Hea, et pea ees puusse ei pannud!
Õnnelikult all, oli vaja 1 iglu juurde ehitada, kuna 1 iglu mahutas magama kõigest 3 inimest, aga tol ööl selles magada tahtjaid oli kõvasti rohkem. Mis siis ikka, 1 iglu juurde ja korras. Missiiiis, et ma eelmisel ööl peaaegu külmakahjustused sain ja nina külma pärast otsast kukkus, läksin sellegipoolest iglusse magama. Teatavasti on koopas +0 ja iglus miinuskraadid, ikkagi ei heidutanud see mind. Kõik ütlesid kamoon, 1 ja sama lume sees magamine kõik, aga EI, koobas on koobas ja iglu on iglu. Kuna koobas oli proovitud, tuli ka iglu ära proovida..Ja kuna ma ise olin ju iglu ehitamisse ka oma panuse andnud, siis seda enam kiskus mind sinna magama minna. Oiiiiiijuuuuuuuuudas:D Kui ma ütlesin eespool, et ma külmetasin lumekoopas, siis maidea kuidas ma pean seda nimetama pärast iglus öö veetmist…Sest nagu tegelt ka..mu hambad plagisesid ja ma ei tundnud hommikuks enam oma varbaid:D Aga ikkagi olin õnnelik, sest ma usun et paljud ei ole saanud tunda sellist kogemust, aga mina olen nüüd. Sest teadagi, - ja - annavad kokku +, niiet need 2 ööd võib kordaminnuks pidada:P Aga ma usun, et peale lumes magamist saan ma öelda, et ma pole enne külma tundnud, sest seal ma nagu TÕSISELT külmetasin!! Hea, et ööseks kõik üleliigsed sokid ja püksid ja jope ja kõikmuu magamiskoti sisse võtsin, sest vastasel juhul oleks need samamoodi külmunud nagu olid mu saapakeeled ja –paelad näiteks. Ma arvan, et see juba näitas, et seal kuulsas LUMEIGLUS, kus kõik niiväga magada tahtsid, just kõige soojem EI olnud:D

0 kommentaari: