3.03.2008 II semester

Sellest nädalast algas meil siis ametlikult 2.semester. Nagu juba eelpool mainisin, tuli meil muudatus ainult ühes aines – europe today asemel story telling ja movie labi vahetasime ümber käsitöö vastu. Kõik!
Täna Saime üle pika aja jälle kajakingut teha. Pekki kuidas ma ikka kardan seda.
Pidime mingit rollingut tegema täna, et keerad end jälle kummuli ja mingite plaatide abiga tuled püsti tagasi – ei ole enam see lihtne variant, et kui kummuli käid, siis tõmbad nö põlle lahti ja ronid kajakist välja..Nüüd siple mis sa seal sipled, aga pead püsti tagasi saama. Dziiz. Ma ei julgend seda teha. Ja ma ei teinudki. Aga kui ma kardan, siis miks ma ei teinud? Tahan ju oma kartusest lahti saada? Tahan. No krt, siis tuleb ju selleks midagi teha. Mai usu, et ma nüüd sellepärast järgmine kord julgem olen, et seekord ei teinud. Vastupidi, see aina süveneb ja süveneb ju. Olin natuke kuri enda peale. Aga õnneks enne kui välja järve peale lähme, on meil veel bassus paar tundi harjutamist – lubasin endale, et järgmine kord rollin vees nagu Rolling Stones laval:P:P

0 kommentaari: