24.01.2008 Vigastus:(



Tänane päev ei alanud minu jaoks just kõige paremalt. Kohe hommikuses võrkpalli tunnis käis mu vasaku käe väike sõrm tagurpidi ja tunni teise poole pidin ma kõrvaltvaataja rolli täitma. Kurb, sest isu mängida oli niivõrdsuur! Mulle on alati võrkpalli meeldinud mängida ja mõte sellest, et nüüd pean ma VÄHEMALT nädala eemal olema, teeb mu meele tõsiselt kurvaks.
Õhtul, kui valu nii suureks läks, et see lausa pisara mu silmist välja kiskus, olin sunnitud meie kooli arsti külastama! Katsus siit ja katsus sealt, mina ainult kiljatasin ja väänlesin:D Aga et midagi katki oleks, seda ta ei leidnud, pean näpu lihtsalt kinni teipima ja rahus hoidma. Ütles, et 2 päeva pärast kontrollib uuesti ja kui näpp on endiselt nii suur ja sinine, siis tuleb mul tee haiglasse ette võtta!
Paulo mähkis mu näpu ilusti sisse ja selline ta välja nägi:
Päeva teine pool oli natuke tõhusam – saime movie labi tunnis valmis oma suure projekti – nimelt tegime väikse video võimalustest siin koolis. Näha saab seda orkutist minu videode alt või kui panete youtube`i otsingusse Facilities in GIV. Ise olime päris rahul ja võib öelda, et esimese projekti kohta kukkus see meil täitsa hästi välja:)

0 kommentaari: