23.01.2008 Hirmufaktor

Shieeeet, täna oli meie esimene kajakitund. Ma pole siin oldud aja jooksul mitttttte midagiiiii niiiiiiiiiiiiiiväga kartnud kui seda. Vb sellepärast oligi hirm suurem, et me teadsime, mis meid ees ootab, Raili oli rääkinud. Ma ärkasin juba hommikul värinatega ja koguaeg kordasin endale:”Ma ei taha seda teha, maaaa eiiiii taaaahaaaaa!” Nimelt kohe esimesel tunnil pidime end ise kajakiga umber pöörama ja ise nö põlle lahti saama vee all ja ise sealt alt välja ukerdama. Dziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz. Mul käis elu silme eest läbi…But I did it..I DID ITJ Mina, kes ma eluaeg tegelt olen vett kartnud ja alles oma rekreatsiooni katsetel ujuma õppisin, sest ma niii väga tahtsin sellele alale sisse saada!(okei, tegelt natuke ikka oskasin ujuda küll enne). Ujumiskursusel koolis õppisin alles pea vee all ujuma ja hinge kinni hoidma…ja nüüd, ja nüüüüüüüüd ma tegin sellist asja..UNBELIEVABLE!! Oi ma olin häppi ja uhke enda üle ning tõdesin, et tegelikult ei olnudki see nii hull nagu ette kujutasin.
Ma olen ju vastik foobik ja alati hakkan endale igast asju ette kujutama..et ma ei saagi sealt välja ja upun ära ja ma ei näegi enam kunagi oma ema ja isa ja õde ja sõpru ja ja ja :D Kusjuures meie grupis oli 1 tüdruk, kes EI julgenudki seda teha, ta kartis nagu me kõik, aga ei teinudki lõpuks seda..ta ainult nuttis ja nuttis..nii hirmul oli! Ma poleks ka elusees arvand, et julgen seda teha, aga samas siis mõtlesin, et ma PEAN seda tegema, juba iseenda huvides, sest TEGELIK põhjus, miks meid sunniti seda tegema ja juba esimesel tunnil, oli see, et juhul KUI sa peaks järgnevatel tundidel harjutusi tehes või kevadel kui juba õue järve peale läheme, kajakiga ümber käima (mainin veel ära, et see kajakk on VÄGAGI ebastabiilne ja tõenäosus, et vähemalt korra ümber käid, on 70), siis sa tead, kuidas käituda ja mida teha sellises situatsioonis. Seepärast toimuvadki meie esimesed tunnid sees ujulas, sest kui meid välja külma vette lastakse, siis on juba hilja õppida, siis peame olema nagu profid:P
Aga siin ka väike video minu saavutusest;)
Seekordsel common night`il mängisime mängu nimega „kivi, paber käärid“. Finaali said kõik eestlased ja võitis meie Vahur:) Jeeeeeei. Eestlased näitasid jällegi oma osavust!

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tean, tean, mida te tudsite kallikesed! Te ei usu.. uskuge ikka! OLite tublid, et hakkama saite, edasi läheb juba libedamalt;)