22.01.2008 Ümber järve jooks

Lõunasöögil kõhud punni aetud, ootas meid ees umber järve jooks (5.7km)
Aga mitte tavaline jooks, et noh pingutad ja võtad aega ja nii, mkm, vaid ise pidid algul oma aja mõtlema, et kuhu kanti sa jooksed ja võidab see, kes kõige täpsema aja endale ennustas. Kellad korjati muidugi ära kõigilt, fair play ikkagi!! Muidu oleks ju kõik koguaeg kella vahtind ja passind kuskil metsatukas kuni täpne enda aeg tuleb :D
Ma poleks elusees osand enda aega pakkuda, kui me Kristiinega pühapäeva hommikul justtäpselt sedasama distantsi poleks jooksnud. No kuna siis me võtsime suht vabalt ja meie aeg oli 39ga midagi, siis mõtlesime, et ei hakka täna ka julma panema ja võtame eesmärgiks aja 38. Terve jooksu ajal ma ütlesin koguaeg Kristiinele, et me tempo on kiirem kui tookord, võtame vähe rahulikumalt, kui võita tahame – no ja siis me sörkisime seal. Lõppkokkuvõttes oli ikka aeg 33.18. Ja mis välja tuli, kõik olid hullult pingutanud ju, kedagi ei kottinudki see enda ennustatud aeg, taheti lihtsalt kiiret aega. No pekki, oleks seda teadnud, me oleks ka mingi 30ga jooksnud siis:) Aga muidu oli ikka meil mingi 5.s aeg:P Võitis Jonas, kes pani algul oma ajaks kirja 30.00 ja jooksis lõpuks 30.15. Kuidas see võimalik on??!!
Uuh, aga sellel, mis toimus õhtul, ma pikemalt ei peatu..ühesõnaga meie Heilikesele oli maailmapaha olla, oksendamised ja asjad:S Ja kuna mina olen maailmakõigemmitteoksetaluja, siis pidin ma oma öö veetma võõras toas, kuna mai suuuuuuuuda vaadata kuidas keegi teine öögib, rääkimata sellest lõhnast, vastasel juhul saab see öökija omale kaaslase. Nii ma siis ennetasin seda, võtsin oma madratsi ja ulkusin küla peal:D Õnneks see paha haigus või viirus või bakter või misiganes ta ka oli (ja ausalt öeldes ei taha ma teada ka) läks ruttu oma teed (arvatavasti uut ohvrit otsima – kutiata sulle!) and my little sweatheart was back againJ Pärast seda vahejuhtumit oli lausa lust näha naeratust tema näol. Kui muidu seda tähele ei pane ja sellest rõõmu tunda ei oska, siis sellised asjad paratamatult panevad sind seda tegema! Ja olime jälle üks suur äppi fämili;)

0 kommentaari: