“I Love Sales”.

Nagu öeldakse, et igas negatiivses asjas tuleb leida ka midagi positiivset, sest pole halba ilma heata, siis miks mitte ära kasutada praegu seda ootamisest ja teadmatusest tingitud mittetöötegemist - otsustasimegi kolmapäeva hommikul pärast einestamist Iraklioni poole p6rutada. Nädala algul alanud meeletud allahindluses t6mbasid meid sinna lausa magnetina. Sai t6epoolest odavaid asju. Tagasiteel sai läbi p6igatud ka

ühest kohalikust rannast. Ühes6naga taaskord üks kordaläinud päev. Tagasi hotelli j6udes oli see kordaläinud päev juba 6htas, hüppasime veel korra läbi Kristeli juurest, saime juurde uusi filme, käis ka kibe piltide ja muusika vahetus. Et öö lühem tunduks,   vaatasime veel enese petuks ka enne suikumist paar dvd`d ära. Selleks, et hommikul hirmuga üles ärgata, ei pea siin küll selleks 6udusunenägusid nägema, siinne öö üle elamine ongi 6udusunenägu omaette. Kahjuks.

5 kommentaari:

Kuutõbine ütles ...

No küll oled kohe mitu-mitu postitust järjest "üles riputanud". Nüüd kõik jälle loetud, loodan et teil selle hotelliga saab varsti kõik korda. Ootan update'i olukorrast:) (äkki trehvame jälle msnis).
Seniks kõike kaunist, ärge laske ennast kreeka vitupeadest häirida ja nautige ilusat ilma ja ilusat loodust. Ma üritan sama teha Korful:)

Raske on olla eestlane (st ajudega inimene) :D eksole...

Kalli pai!

Kuutõbine ütles ...

btw sattusin täna ka ühte poodi oma meeleolu turgutama ning ostsin soodukalt ühe tibukollase seeliku (siukse nagu piltidelt nägin, et on sul valge ja Kadil must) ja ühe valge särgi ka:) Nüüd minu imeilus päevitus paistab veel ilusam:) Küll on hea:)
Päevitusest veel nii palju, et "õnneks" põletasin ühel merereisil ennast näost niimoodi ära, et ninalt tuli nahk maha ja ninnu on nüüd punane... Tere tulemast Korfule! Mina olen Rudolf, lähme bussi:D

Margus Kiiver ütles ...

Lassuuuuu, pea vastu! Ma tean, et sa saad hakkama!

Liisu ütles ...

Ega mul on ju nii, et ma kirjutan k6ik enne valmis ja siis kui netti saan, siis riputan k6ik korraga üles :)
ägekas, siis saame valge ja musta ja kollase seelikute 6htu teha mingi aeg :D;)
sa kirjutad nii ägedalt alati, silja, panid mu jälle naeratama oma vaffate väljenditega :D
ja oi Margus, kadunud hing, tore ka näha, et sinagi loed endiselt mu blogisid :):)

Kails ütles ...

Liisu, Liisu..mina loen ka :D