28.01-01.02 2008

Oihh, lausa igavik on ju möödunud sellest, kui viimati blogisse kirjutasin..Päris piinlik:D
Aga ma iga päev vähemalt MÕTLEN: ”Täna kirjutan” Mhm, sure ma ju kirjutan, päeval pole aega ja kui õhtul 23 aeg tuppa vajun, siis ainuke asi, mis mõtteis mõlgub, on voodi, soe tekk ja pehme padi ja arvuti läheb ühe hetkega shut downi:D
Aga täna ma võtsin end kätte..sundisin end varem tuppa tulema, ei pea ju iga päev ka kooli peal ringi jõlkuma ja lollusi tegema:)
Samas on nüüd jälle nii raske meenutada, mis näiteks eelmisel esmaspäeval tegime, ma ei mäleta enam mis sel esmaspäevalgi tegime, kuigi täna on alles neljapäev:D Asi lihtsalt selles, et teeme siin koguaeg niiiiiivõrd palju uusi asju, et kõike on lausa võimatu meeles pidada! Aga ma püüan ikka tähtsamad hetked ja olulised sündmused oma ajusopist välja kuokida ja siia kirja panna…
Eelmisel nädalal tuli meil movie labi tunnis uus project käsile võtta, nimelt nüüd saime ülesandeks kokku panna üks vaffa muusikavideo..saime eestlaste gruppi ka ühe brasiillasse, veidike temperamenti:P Küll me mõtlesime, mida ja kuidas ja jälle mida..Kuna Gabriel on juba titest saadik kung fu`ga tegelenud ja sellega sina peal, siis tekkis mõte teha Carl Douglase “Kung Fu Fighting GIV” laulule video. Nägime vaeva, mis me nägime, aga You Tube`is see nüüd igatahes üleval onJ Laulu nime järgi leiab üles;)
Outdooris sai meil 3x mägironimist ja 3x kajakki läbi, järgmisena ootas meid ees füüsiline treening. Kolmapäeval mängisime all jalka staadioni peal Frisbee`t, reedel jooksime metsas – ja see ei olnud lihtsalt jooks mööda sirget ja tasast teed, ei, kaugel sellest, ikka mäest üles ja alla, et siis jälle üles joosta ja nii koguaeg..ja no sprintidest, mis meid pärast mäkke jõudmist alati ees ootas, ei hakka ma üldse rääkima:D Jooksed täie pasaga, mõtled jess, mäetipp paistab, saab puhata (ma olin kaval, tahtsin alati esimeste seas olla, siis sai kauem puhata:P), aga ei, pärale jõudes anti mõni minut aega hingetõmbeks ja edasi mööda porimülkaid sprint hopps ja hopps, jooksid nii et pori pritsis 8st ilmakaarest:D JA NII KOGUAEG, 55 MINUTIT JÄRJEST, dziiz see oli raske, aga see see eesmärk oligi:) Lõpetasime kõik keeled vestil, aga oi kui hea enesetundega võis nädalavahetus alata, OI KUI HEA:):):)

0 kommentaari: