14.02.2008 Arhus, Dickens

Selle päeva märksõnaks on tõepoolest Arhus, sest see on see linn, kuhu me neljapäeva lõunal pärast mõningast indoor physical excercise`i ja kunstiloengut sammud seadsime. 12.30 startisid kooli eest 2bussitäit rahutuid Viborg`s Folk High Schooli üliõpilasi, jaaaaaa justnimelt rahutuid, kuna päike paistis, ei, lausa kõrvetas, ja bussis istuda oli lausa piin. Aga õnneks sõit sinna võttis kõigest tunnike..kohale jõudes võis toimuma hakkavat kirjeldada kui puurist välja lastud ahve:D Kõik hüplesid ja karglesid, esiteks sellepärast, et sai umbsest bussist välja, ja teiseks sellepärast, mis meid ees ootas. Nimelt mõningase aja pärast algas meil ekskursioon Arhuse kunstimuuseumis. Oii see oli alles elamus, 8 korrust täis kunsti..Äge oli see, et mida korrus kõrgemale läksid, seda modernsemaks kunst läks..niiiiiiiiägeeeee:D Ma pole kunagi tglt kunstist väga huvitatud olnud, aga seal kuulasin ma küll giidi juttu suu lahti ning pilte ja maale vaadates pidid silmad peast välja kukkuma:D
Pärast paaritunnist kunstimuuseumi elamust lasti loomad linnapeale, otseloomulikult läksime me ju shoppama:D Eks teise linna riided ja asjad tundu ikka alati ägedamad ja popimad, nii saigi siis Arhusest endale paar asja soetatud. Õhtul tagasi jõudes kõigil endiselt veri vemmeldas sees ja võetigi vastu otsus minna pidutsema karaokebaari Dickens. Mõeldud-tehtud. Piduriided selga, ratastele ja minek.
Kuna õlu mulle ei meeldi ja muu kõik Taanis nii kallis on, siis alkoholi joomine tol õhtul ei tulnud mul mõtteissegi, AGA laua taga istudes ning Heili ja teistega laulu otsides, mida laulma minna, mõtlesin et no fain, 1 õlu julgustuseks käib kah nohh, kulistan alla silmad kinni..NO mis te ise arvate mis edasi juhtuma hakkas? Sellele faking ühele õllele järgnes teine ja kolmas ja :D Ja nii me siis lõpetasime mingi 4 aeg w? Kellel tantsimisest riided läbimärjad, kellel rummkoolast vettinud juuksed, sest otseloomulikult oli ju vaja Juoa`l oma koksiga lavale ronida ja sellega seal keerutada:D Brasiilias on see tavaks vist?!:P:D
Ja nagu ikka, kui oli aeg ära minna, oli Liisul ju veel vaja tantsida ja poistega juttu ajada ja maidea mida veel..Heili:“ Liisu palun lähme koju nüüd, me ootame sind õues!“ Liisu:“Jaa, ma KOHE tulen, 2 minutit!“:D Ja sellest 2st minutist sai 10 minutit ja siis pool tundi ja kui ma mõtlesin, et okei,NÜÜD vist küll peaks minema, siis otseloomulikult keegi ei oodanud ju mind enam, okei ma saan aru ka, sest minu lubatud 2st minutist oli lõpuks saanud juba tund aega(A) Palun vabandust, enam ei tee:D
Nii me viimased pidulised siis kodu poole hakkasime sammuma, kes taksoga, kes jala, kes RATTAGA, ja just caps lockis rattaga, sest siiiiiiiiis oli see ratas küll kui nuhtlus ja põhjus miks ma ei saanud taksoga minna..oiii kui väga oleks tahtnud tol hetkel taksosse hüpata ja pehme tooli peale lebosse visata..Aga EI, ma ju pidin sadulasse hüppama ja seda nuhtlust roolima hakkama..siiasinnatiirataara:D Mõtlesin, et kui hommikuks kohale jõuan on hea..Aga endal oli niiiiiiii naljakas:D Õnneks ei olnud ma üksi, Tiago hoidis lenksu, ma väntasin,harjutasime tiimworki nohh:P Õues ei olnud ju kõige soojem ilm ka, kui tuul kõrvad peast tahtis lennutada ja ma oma käsi enam ei tundnud, siis mõte soojast mütsist ja villastest kinnastest tundus tol hetkel lausa paradiisina. Missiis, et minu jaoks ju muidu mütsi ei eksisteeri, aga siis oleks ma leppinud ka vanaema punase paretiga, nagu tegelt ka, niiiiii külm oli!
Ja mis te arvate, et kooli jõudes ootas meid ees haudvaikus?Pffffffff, kus sa sellega, pidu pidi ju edasi minema, kell oli KÕIGEST 4, missiis et kell 7 pidi ärkama juba:D 1 kamp lihtsalt käis toast tuppa ja harras igast midagi, meie tuppa jõudes nositi juba piistu pandud küpsiseid, kuna meilt midagi söödavat võtta ei olnud, siis meilt haarati seljakott, eks selleks, et ülejäänud varastatud staff kuskile paigutada:D Ohh neid purjus inimesi ikka:D
Aga selle õhtu/öö lõppedes tõdesin, et nende inimestega läheks luurele küll:D


0 kommentaari: