Going back to Crete!

...ja ma ei jäänudki siia uskuma ja ootama ja lootma...
Isegi väike hällilaps v6ib oma natukene odavamat lutti, mis vanemad talle viimaste säästude eest on j6udnud soetada, närides tunda majanduskriisi maitset oma suus. Ka mina olen need Eestis veedetud 3 nädalat selle sees olnud. Ikka päääris nutune on kogu see värk siin jah. V6iks isegi öelda, et täitsa hapu kohe. Tööd leida on praktiliselt v6imatu, sajadtuhanded igapäevased CV-Onlines passijad ja päris paljud minu töötud s6brad-tuttavad on ehe näide töökohtade kitsikusest. Hea kui hing veel sees püsib, siis oled 6nnega koos. No ega nüüd asi tegelikult nii hull ka pole, alati saab ju hullemaks minna. Kui katus pea kohal ja tsipake toidupoolist laual, saab m6ne aja hakkama küll. Aga no mis elu see on? Kas sellist Eestit me tahtsimegi??
Ja nii olen ma isegi kogu Eestis oldud aja lihtsalt OLNUD. Ja muidugi olen ma näinud ära ja kokku saanud ja vähegi juttu vestnud PEAAEGU k6ikide oma kallite tuttavate-lähedaste-s6pradega. Ja ma olen väga 6nnelik selle üle.. Aga miskit on nagu ikkagi puudu. Ilmselt ei ole ma veel ENDISELT oma kohta siin maailmas leidnud, miks ma muidu jälle minema kibelen!? Ma tunnen, et ma veel tahan, las ma siis tahan, ärge pliiiiiiiiiis olge palun mu peale pahased! :S Ma tean, pole see kerge ei teie ega minu jaoks, aga kui siiani oleme hakkama saanud, saame ka edaspidi, eksju :)
Minu k6ige suuremast hirmust, et tagasitulles ei ole mul enam kedagi, k6ik mu s6brad on mu totaalselt ära unustanud ja sootuks hüljanud ja ei helista mulle ja ma olengi ja jäängi elu l6puni täiesti üksinda, on saanud minu k6ige väiksem hirm, sest nagu kogemused näitavad, EI OLE see karvav6rdki nii. Tagasi tulles oli k6ik sama, ainult, et aeg oli veitsa edasi läinud. Onju s6berid? :)
Samas nii ongi hea panna inimesed ka vähe proovile, kui ta on su t6eline s6ber ja hoolib sinust, tuleb ta sulle kasv6i maailma l6ppu järgi!!! Mitte et ma siin nüüd mingeid eksperimente v6i välja kuokimisi teeks, aga nii on. Nii on nagu elu käib :)

Ühes6aga asja juurde:

Sain uue pakkumise. Minna tagasi väljamaale. Tagasi Kreetale, kust sai alguse minu animaatori-elu eelmise aasta septembris. Tegema sama tööd, aga natukese teise kontseptsiooniga. Seekord on ainult lastetuba. Jäävad ära igasugused vesiaeroobikad ja pallimängud ja nightshowd täiskasvanutele, aga kes ütles, et me ei v6i teha seda k6ike lastega? Ja justtäpselt seda me tegema hakkamegi.
Aga otseloomulikult ei jätnud ma juhust kasutamata ja haarasin härjal sarvist - v6tsin pakkumise 2e käe ja 3e varbaga avasüli vastu. Ja juba sel pühapäeval, so 24.mai, ongi lend. 6igemini ööl vastu pühapäeva, 3.45. Täpselt nagu esimene kord kui läksime. Tegelikult ma natukene ei taha ka seda korda ausaltöeldes üldsegi mäletada, sest ärasaatmispidu läks vähe pikale.. :D Njah, las ta jääb :P Ja EI MINGIT ÄRASAATMISPIDU EGA VEINI SEEKORD, kuulsid Tanel, jah? :D

Kas ma pean nüüd mingi l6pps6na ka veel ütlema w? Pean w??
Mh, ma tulen ju tagasi jälle, ja seda juba 4 kuu pärast, täpsemalt ei tea millal, aga hetkeseisuga septembri l6pus millalgi ;) Palun siis lillede ja tordiga lennujaamas vastas olla :P

Ja praeguste andmete p6hjal peaks meil seal uhkes hotellis olemas olema ka wifi ja kui hästi läheb, siis ka kaabliga nett tubades, niiet ehk seekord saan teid tihedamini oma tegemistega kursis hoida. V6i siis mitte? :D No kui ma viitsin, olete n6us eks? Palun olete :)

Link ka meie hotellist, kus elama hakkame:
http://www.apladasbeach.gr/english.html

SHOW MUS GO OOOOOOON...

Ciaooo bambino.
Päikene ja rand ja liiiiiiiiiv.. :)

0 kommentaari: