Been there done that!

Ega ma ise ka väga ei usu, aga siin ma olen. Kreetal. Ja mis k6ige parem – JÄLLE! Istun oma hotelli toas ja kirjutan blogi. Jah saite 6igesti aru, istun justnimelt TOAS, sest välja minna EI kannata, 38kraadine palavus tapab ja kui sa endiselt tunned eelmise päeva päikesev6tmist oma kehal, siis vast saate aru, miks ma bassu ääres ei lebota v6i meres ei hulla ;) Eks ka minu muidu suht t6mmu ja tavaliselt mittepunaseksminev nahk vajab harjumist! Kui kodus veel küsisin Kadi käest, kas v6tan after sun kreemi kaasa ja tema "EI!" vastuse peale ka vastavalt tegutsesin, siis nüüd on see mahajäänud asjadest peale piibu teisel kohal, mida kahetsen, et kaasa ei v6tnud :P

Ühes6naga,

Meie tripp sai alguse juba hetkest, kui kohvrid Tannu ülipüssi mazda 6 pagassi sai topitud ja linna peale kohvi otsima s6idetud. Sest kui voucheri peal oli kirjas, et lennuk t6useb 6hku 3.45 am, siis on ju siililegi selge, et ees on ootamas peaaegu, et magamata öö ja macki kohvi on must have. Peab t6dema, et see macki must-have-kohvi ei olnud justtäpselt selline, kui sisimas lootsime, aga tol hetkel käras natukenegi kofeiinimaiku küll ja rohkemgi veel. Meeled erksad, lendasime kummide vilinal lennujaama, sest kell näitas juba 1.45. Kui lennuk läheb 3.45 ja tšekk innis peab olema paar tundi enne, siis oma peas kiired kalkulatsioonid tehes saan ma lennujaamas oleku ajaks 1.45. Mhm, just nii on. Arvutasin veel telefoniga ka üle, k6ik 6ige :P
Lennujaama j6udes oli kohvritega Kreetale suvitama s6itjaid juba täitsa arvestatav hulk ja tšekk inni järjekordki ulatus silmnähtavalt üpris kaugele. Kui tagasi m6elda Egiptuse ajale - minu pagasi kadumisele, selle läbiotsimisele ja l6puks täiesti m6ttetuks osutuvale ülekuulamisele, siis seekord läks k6ik pagasiga seonduv ja pardale saamise eelne kontroll täitsa libedalt. Väravad ei hakanud isegi piibutama minu läbi minekul. Tavaliselt on mul ikka ID kaart v6i miskit taskusse ununenud. Aga sellel tädikesel seal jätkus siiski südikust mind ka seekord läbi katsuda ja Kadi pääses ilma :@ :D Selle vastu mul nagu polnudki miskit, et ta minuga seal m6ne minuti tegutses, aga see ajas vihale, et Kadi nii lihtsalt pääses :D Väike 6eluseuss käib asjaga kaasas nohh :D Ja no et miks jälle mina nohh :D Järgmine kord kui selline olukord taas tekib, siis lähen juba ise ja ütlen: "Tere, minu nimi on Liis Udris, mul pole küll midagi deklareerida ja rahakotis on ka ainult 2 Eesti krooni, aga otsige mind ikka läbi, am used to it already :D

Pardale pääsemist oodates avastasime, et Kadil on sitaks Eesti raha ju alles, no kui sitaks seda oli, minu mletamist mööda oli seda umbestäpselt 135.- Kadi tahtis k6ik laiaks lüüa, ütles, et mis nende Eesti kroonidega Kreetal ikka teha, mille peale t6in ma ta shoppamise hullusest maa peale tagasi ja tuletasin meelde: " Hey dude, we r coming back some day!" :D L6puks läks loosi 30kroonine Eviani vesi ja ülejäänud jäi rahakotti tagasitulekut ootama ;)

Samal ajal kui me Kadiga lennukis hullasime ja iseendast pilte tegime, avastasime, et kogu ülejäänud lennuk magas. Uups. Aga seda rohkem see meis elevust tekitas :D Kui funnida, siis juba täiega. Ühel hetkel läbi lennuki akna vaadates avastasime, et lund sajab, tegelikult olid need aga k6igest pilvede ja mitmekümne miinuskraadisest külmast aknale tekkinud jääkristallide kooslus :P
Kui välja arvata kohutav valu minu k6rvades ja peas ja l6ualuus, mis painas mind kogu maandumise aja, läks lend vaffalt. Kui lennukirattad maad puudutasid ja m6te sellest, mis k6ik meid veel ees ootab, hakkas veel vaffam. Hania lennujaamast välja astudes tundsin, et Eesti kliimas musthave must nahktagi on siin ikka küllast ja lendas see kus kurat. 6ige buss leitud, algas tee meie hotelli, Apladas Beach `i poole. Kohale j6udes EI pidanud me pettuma, hotelli välimus ja sisemus olid täpselt nii ilusad ja lummavad nagu kodulehelt v6is näha ja välja lugeda. Nagu t6siseltt6siselt v6ib selle kokku v6tta Kadi lemmiklausega: "ÜLIPÜSS!"
Pikast reisist kurnatud ja väsinud, ei saanud me ju ometigi niisama magama minna, vaid ikka bikiinid selga ja basseini äärde. M6tlesime, et no kui seal uni peale tuleb, siis v6ib ju korra magada kahh, aga siis on ikkagi 2in1 :D

Aga enne bassu äärde minemist tagus nälg jalaga tagumikku, mis ajas meid super marketitesse minema. Sest no lennukis saadud nö hommikusöögist oli juba ikka päääris tunde möödas ja keha vajas oma. Pärast tunni ajast kollamist ühest marketist teise, ise juba minestamise äärel olles olime me peaaegu n6us ka kallist Kreeka salatit v6i rasvast sealiha pitat ka sööma. L6puks maandusime ikka backery`s ja lehttaigna pirukad läksid loosi. Mäletasin, et Kreetal on toit kallis, aga t6desime, et ikka hirmhirm kallis on, siit midagi ostad, siis tunned pärast tükk aega raha maitset suus.

Hoolimata paaritunnisest magamisest päeval, oli väsimus endiselt kontides ja magamata öö andis tunda. Aga ometigi ei saanud me ju maha magada v6imalust minna juba esimesel 6htul linna peale uudistama ja täpselt seda me ka tegime. Kui palju me nüüd väga ringi vaatasime, zombied nagu me olime, aga vähemalt saame öelda, et linn avastatud. Peaaegu. No vähemalt see hotellist kilomeetri kaugusel olev Platania keskus. M6tlesime küll, et oleme nüüd ju suuremas linnas ja ehk on ka poed suurejoonelisemad, aga ei, suht sama mis väikses kalurikülas Balis oli. Ikka need samad Super Marketid, nö k6ige poed, kust leiad t6epoolest k6ike, alustades ripsmetuššidest l6petades viigimarjadega. Mulle ei meeldi selline segapudru. Toidupood on ikka toidupood ja riidepood jäägu riidepoeks. Siinses melus on natukene isegi valus ringi tuiata, on oht, et v6tab pea valutama.
Aga lähipäevil on meil plaan minna avastama siit umbes 12km kaugusel asuvat Hania linna, ehk on seal miskit uut ja huvitavat

Aa ja netist veel nii palju, et hotellis on meil see täiesti olemas, aga nagu tegelt arvatagi v6is, tasuline :S Tunni aja eest 4.5 euri maksta hakkaks l6puks päris rängalt rahakotile. Aga hotelli manager on see-eest rohkem kui handsome, ehk saab kuidagi kokkuleppele :P Mul ju nende manageridega siiamaani täitsahästi läinud ;)

Ja no restorani toidumenüüst ei taha ma üldse rääkida, vastupidiselt Egiptuse sööklale, kuhu minnes poole pealt tagasi keerasid, siin lausa ootad söögiaega, sest no valik on ikka ülem6istuse, v6ta mida tahad. Yummmii :D

Nii palju siis esmamuljest ja esimestest päevadest.

Wake me up, when september ends..Sest täpselt siis tulen tagasi.

;)

Kuutõbine ütles ...

No küll oli rõõm nii pikka ja põhjalikku blogi lugeda:P
Kuidas siis nii, et piipu kaasa ei võtnud??? See pidi ju ikkagi põhiline olema:D
Lennujaama turva kohta lohutuseks nii palju, et mind ka ALATI käpitakse:D Isegi kui poolalasti lähen väravast läbi, on ikka vaja näppida:D