9.-11.04.2008 Canoing trip

Sellest on nüüd jälle hulk vett merre voolanud, kui ma viimati siia midagi kribasin. Eks asi ikka pealehakkamise taha jäänud on. Ja selle taha ka, et tavaliselt tulevad mul kõige mõttekamad mõtted kas enne magamajäämist või siis jalutades ja jäävad seega kuskile mälusoppi, plaaniga pärast kõik kirja panna. "Pärast" on aga aeg edasi läinud, mõte muutunud või ununenud ja üleüldse!Aga ma üritan:) Kolmapäeval kell 15 startisime meie, outdoori inimesed, 3päevasele kanuumatkale. Tunniaja möödudes jõudsime stardipaika. Paaridesse võtt, asjad paati ja matk võiski alata. Esimesel päeval sõitsime kokku 12km. Ära sai käidud ka Taani kõrgeimal tipul Skymountain`il, 147m :D Jalgsi muidugi:D Esimese öö veetsime suures telgis. No ei lõppe see külmetamine öösiti:D Nagu Norrast ei aitand veel exole!! Aga nagu tegelt ka, juba magamiskoti sisse minnes ei tundnud ma TAASKORD oma varbaid. Mõtlesin, et suvemagamiskotiga Norras hakkama saadud, saab siin ka. Ja et no rohkem ikka külmetada ei saa, kui Norras. Sai, ja oiiikuidas veel sai. See oli vist tõesti kõikide nende väljasmagamiste kordade seas ainud öö, kus ma korrrrdagi sõba silmale ei saanud. No terrve öö üleval. Aga ma polnud õnneks ainuke - mõni oli külmast nii kange, et pidi keset ööd lausa jooksma minema, kes vahtis niisama telgi lakke jne. Me Kristiinega vahtisime telgi lakke:D Ja ma vahepeal pugesin Nikolaj külje alla ka, no ikka ei aidanud. Aga no me magamismatid olid ju ka vastavad, ma panen kodus lauale lina ka paksema kui see matt oli. Tunne oli täpselt nagu magaks palja maa peal. Ja no hommikuks olid need matid ka külje alt kadunud, siple nagu siil lehtedes:DTeisel päeval seilasime Silkeborgi järveteidpidi. Päike paisis ja ilm oli mega. Super lausa! Ja wauuuu, öösel sai isegi magada – kanuudest ehitatud ulualune oli üllatavalt soojem kui see telginässakas eelmisel ööl:DSoe öö seljataga, siis nagu väga ei tahtnudki koju, aga kolmandal päeval pärast 12km aerutamist oligi buss juba vastas. Asjad kokku ja tagasisõit kooli. Jälle üks vaffa tripp seljataga:)

0 kommentaari: